petak, 18. studenoga 2011.

Transfer - za sve kavoljupce

Dakle, prije nego što nam je Melanzana pokazala kako transfer rade majstori i ja sam se igrala (lako je sad reći igrala....) transferiranja.... I budući da je moja metoda dugotrajnija, znatno mukotrpnija i puuuuno prljavija, neću uopće trošiti riječi na način izrade ali ću ipak pokazati svoju novu gajbicu za spremanje kave/čaja (jesam li već negdje spomenula kavoljupce? ah, da, u naslovu posta). I evo je:




Ne budite stroge, ovi ostaci bijelog papira su puno uočljiviji na fotkama nego uživo. I da, znam, vrijeme je za kupnju acetona.....
Ali prvo moram završiit pripreme za sutrašnji party. A kao dokaz da se ne radi o izvlačenju prilažem pom-pome koji su ovješeni na luster i spremni za sutra: 

 Pozdrav svima!

Broj komentara: 19:

  1. Kutija je divna! Svaka čast odlično si je napravila!
    Lijep pozdrav i ugodan vikend!:)
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutija ti je perfektna, kako si to radila ako ne sa acetonom???

    OdgovoriIzbriši
  3. A zašto nam ne bi pokazala i svoj način transfera? Dapače!
    Kutija je odlično ispala i baš ima zanimljiv "print!
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. vrlo lijep blog još ljepši radovi, posjeti me pooozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da koristimo isti mukotrpan i prljav način transferiranja, haha... poslije melanzaninog posta izgleda suludo gubiti vrijeme na takav način rada... kako god da si radila, rezultat je fenomenalan!! P.s. papir se neće vidjeti ni pod povećalom, ako ga dok je još vlažan premažeš istim medijem koji si koristila za transfer (dakle, u trenutku kad si odlučila da je otisak dovoljno jasan i da ne treba više trljati - premaži)...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo ti uopće ne izgleda tak loše, čak naprotiv odlično je. Sad moram i ja isprobati. dobru zabavu sutra, tj. danas

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam na ovoj slici vidjela samo prekrasnu kutiju s prekrasnim motivom, oduševilo me je, već dugo nisam vidjela tako dobar vintage motiv, a dalje od toga ja ni ne vidim, ne znam o čemu pričaš, kakve mrlje i ostatci:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala drage moje... Za radoznalce, ja transfer radim po metodi koju je pokazala Izzy (http://izzycreations.blogspot.com/2010/03/diy-shall-we-transfer.html) s malom izmjenom da ne mažem papir drvofiksom prije već poslije prinatanja.... Hvala na savjetu Eda...

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je ovo genijalno,nikada nisam slično radila a jako mi se sviđa,stoga krećem u istraživanje kako to napraviti:)

    OdgovoriIzbriši
  10. vrlo dorbro. Ja sam iz Njemačke, a na žalost, nije dobro govoriti hrvatski, ali Želim vam reći da vi jako lijepe stvari.
    Pozdrav Birgit

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima!
    @ Birgit: Vielen Dank und herzlich willkommen!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa zašto bi bile stroge, jako ti je lijepa kašeta, motiv je super! Baš me sad zanima kakv je to transfer koji si kristila, ja isto muku mučim s tim, a možda pomalo i jer nemam toliko strpljenja guliti taj papir mic po mic.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jao Gospođo, pre-dobro! Uživo još ljepše...

    OdgovoriIzbriši
  14. može li tutorial, ovo je prekrasno :) :)

    OdgovoriIzbriši