utorak, 26. travnja 2011.

Skoro sam zaboravila na njih....

Ove slike su trebale ići uz zadnji post, ali od silnih jaja skroz sam ih zaboravila... Svijećnjaci su posljedica ružomanije koja je započela s križevima....




Za sada mi je dosta ruža..... nastavljam dalje s nečim drugačijim....

Broj komentara: 6:

  1. Pa ovo je skroz odlično!Kako si mogla skoro zaboraviti???

    P.S. žao mi je balona :((...valjda nije nikoga ozlijedio?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma prekrasno je.Jesi li ti radila rožice i listiće?Kako?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihihiii... i meni žao balona... naročito drugog koji je puko i otišo za prvim... pa sam onda i ja pukla... I sad kad vidim balon teško se suzdržavam...grrrrrr...
    A ruže i listiću su od glinamola... ja pravila... prstićima... super-opuštajuća aktivnost...

    OdgovoriIzbriši
  4. Izvedba za pet. Raduje me češće objavljivanje. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa tvoj blog, ti si jedna kreativna dušica koja prekrasno radi ono što voli!
    Krasni radovi!
    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši